<-سایت استقلالی محیا->

منوي استقلال

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " استقلال سرور پرسپولیسه " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
3ستاره فوتبال آسیا
استقلال قهرمان
ورودپرسپولیسی هاممنوعععععععع
عاشق استقلال وبارسلونا
تازه ترین خبرهای هالیوود و هرچی که تو بخوای
دلم گرفته
استقلال یعنی حجازی ومجیدی
وبلاگ استقلالی ها
عاشقان فرهادمجیدی
عاشق دلشکسته
عاشق استقلال
فرهادمجیدی
اس ام اس طلا
اینجاهمه چی درهمه
علمی تفریحی
شاه ماهی
گوران یرکوویچ
استقلال=بهترین تیم ایران
آرش آقای گل
استقلال دریای عشق
دودقیقه واسه خودم
رویای خیس
عشق آتشین
فقط بازیگروخواننده
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


ننه آبی؛ پیرزنی که عاشق استقلال است+عکس

پیرزن ۷۰ و اندی ساله مشهدی خودش هم نمی داند دقیقا متولد چه سالی است اما دقیقا یادش است که نیکبخت واحدی در کدام بازی چندتا گل به کدام تیم حریف زده (!) حتی خاطره تلخ شش تایی استقلال را هم به یاد دارد. او تنها زنی است که می تواند وارد استادیوم آزادی شود. قسمتی از گفت و گوی او را می خوانید:

- از بچگی هایم طرفدار فوتبال بوده ام. از همون بچگیا آبی ام. من آبی ام، خدا آبیه منم آبی ام …
ننه آبی؛ پیرزنی که عاشق استقلال است+عکس
- به پوسترهایی که روی دیوارهای خانه اش است اشاره می کند و می گوید: «این ها همه شان قهرمانان من هستند، هر وقت بروم تشویق شان کنم گل می زنند، هر وقت من نروم می بازند! من همه استادیوم ها می رم، آزادی می رم، شیرودی می رم، تختی می رم، پارس می رم، مرغوبکار می رم. هر جا آبی بره، منم می رم. سال پیش قرار بود با قهرمانانم، سعودی هم برم که عشقی گفت اجازه نمی دم بری. (عشقی اسمی است که ننه آبی با آن شوهرش را صدا می زند)».
- سال های ۵۶-۵۵ بود. عشقی آن وقت ها راننده اتوبوس بود. در راه بیرجندت تصادف کرده بود. ما هم وضع مالی خوبی نداشتیم. از خدا خواستم کارم رو درست کنه، حال عشقی هم اصلا خوب نبود. آقایی که بعدا فهمیدم اسمش کامرانی است آمد جلو گفت چرا گریه می کنی؟ کاری از دستم برمیاد انجام بدم. منم مشکلم رو گفتم. او هم گفت من رو می بره باشگاه استقلال تا اونجا کار کنم و پول دربیارم. اون روز بود که پام به استقلال باز شد.
- هر وقت که می رم استادیوم برای بازیکنا می خونم: «خوشگلا گل می زنن، عزیزا گل می زنن، سالارا گل می زنن …» آنها هم در رختکن برای من می خوانند: «مادر ما خوش آمدی، سرور ما خوش آمدی … نیکبخت به من می گفت ننه بگو خوشگلا گل می زنن».
- فقط استقلال فقط آبی. تا به حال از خیلی جاها اومدن دنبال من. از ابومسلم می گفتن تورو خدا بیا واسه ما باش، همشهری خودت هستیم. خود علی پروین می آمد می گفت بیا باشگاه پرسپولیس، خودم برات خونه می گیرم، حقوق می دم، می برمت با تیم خارج. من هیچکدوم از اینارو از استقلال نمی گیرم اما فقط آبی بودم و آبی می مونم.


نظرات شما عزیزان:

parinaz
ساعت22:49---7 شهريور 1392
دمش گرم!!!!!!!!!ننه ایولا داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, | ساعت : 14:26

آخرين مطالب ارسالي

اگر اف.ث سئول صعود کند،استقلال دیگر به تهران برنمی‌گردد
جشن تولد بچه غول وحمید بابازاده
مهدی رحمتی وپسرانش علی وعطا
جی لوئید ساموئل کنار کریستین رونالدو
ننه آبی؛ پیرزنی که عاشق استقلال است+عکس
444444444444444
اولین تمرین
ضدلنگی
حرف من
همسرجانواریو
عطارحمتی وعدد4
نکونام ولیلااوتادی
زن
همسران بازیکنان
فرهــــــاد مجیـــــدی مدرک درجه B یوفا را دریافت کرد!
عمادرضابه استقلال پیوست
فریبا:
استقلال با5غایب مقابل نفت
خبرروز
بازگشت مجیدی
گزارش تصویری
دروغه!!!!
غیراستقلالی
روزنامه
گزارش
هه هه هه
معیار
خب راست میگه دیگه اااااااه
مخصوص
خاطرات
تشکرازنوع قلعه نویی
مجبوری

درباره ما


سلام من محیاهستم یه استقلالی دوآتیشه که بابرد استقلال شاد میشم و باباختش ناراحت.من فرهادمجیدی و برهانی روخیلی دوست دارم ولی بازم همه بازیکنان استقلال باحالن.(من سه تاوبلاگ دیگه هم دارم که بااسم عشق آتشین و دلم گرفته ،فقط بازیگروخواننده لینک کردم)

نويسندگان


لينک دوستان

e s t e g h l a l
بزرگترین مرجع دانلود موبایل
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل سلام.اگراستقلالی هستی و از وبلاگم خوشت اومده لینکم کن بعدشم خودتالینک کن





قالب سبز

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 85633
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



کد موس استقلال:تک کد